But I'm smiling at everything.
Friday, May 16, 2014, ϟ


have you ever had that kind of feeling when you suddenly wanna burst into tears, feeling when you want all your memories disappears from your mind and the worst when you thought about hurting yourself? well i felt that kind of feeling all the time. apa kau ingat best ada perasaan macam ni? seksa tau tak! kau ingat aku senyum, galok galok kat depan orang, aku takde masalah lah? aku selalu nak jaga hati orang. tanak lah orang lain fikir aku ni some sort of bad horrible kind of person. betol sangat apa kata orang yang it's not easy to please everyone. kau buat baik ngan dia pun still kne kutuk still kne left over macam tu. aku penat jadi baik sweet type of person sebab orang takkan appreciate pun aku, penat tau penat. bila aku berubah, kau complain jugak. apa yang kau nak actually haa? aku admit aku jadi hypocrite lately, hypocrite untuk jadi baik, tanak mencarut semua tu. tapi dengan cara kau buat kat aku camni memang jadi penghalang lahh. kau baik tapi perangai tu tolong lah berubah, jangan sampai orang membenci kau. cukup cukup lah kau sendiri yang men-stress-kan diri kau and lepaskan marah kau kat orang lain. serious aku cakap aku boleh pendam and tahan dengan semua ni, tapi jangan sampai suatu hari aku tak tahan and friendship kita over camtu je. aku tahan serious cakap 

new past